A PRIMOM Alapítvány számára kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.
Bármilyen kérdése, észrevétele van, kérem forduljon az adott hitelprogram ügyintézőjéhez.
Amennyiben panasszal szeretne élni, a panasz benyújtásának módjai, személyesen és írásban az alábbi kommunikációs csatornákon lehetséges:
Személyesen munkaidőben: Nyíregyháza, Luther u. 16.
Postai úton: PRIMOM Alapítvány 4400 Nyíregyháza, Luther u. 16.
E-mailben: primom@primom.hu
Tekintettel arra, hogy telefonon nem beazonosít ható a panaszt tevő, ezért adatvédelmi okok miatt panaszt telefonon nem fogadunk. Telefonon tájékoztatást adunk a panasztételi lehetőségekről.